dissabte, 6 de gener del 2007

Materials per documentar Moodle

Com que la tecnologia va tan de pressa ens trobem que els materials fets per a Moodle 1.5 ja estan un xic obsolets. Ara tenim en marxa la Moodle 1.7 amb noves característiques i funcionalitats i em trobo que sobre determinats aspectes no en sé res o no hi ha massa documentació. És el cas de l'activitat Base de dades, les escales, les preguntes de resposta oberta o de resposta incrustada (cloze), per citar-ne algunes.

Al novembre 06 em vaig muntar un Dokuwiki a phobos amb la intenció d'utilitzar-lo per actualitzar i completar els materials sobre Moodle publicats en format estàtic. Fa una mica de ràbia veure que només tocant un detallet es podria solucionar qualsevol incorrecció, però, és clar, no es pot fer. Per això em vaig passar al dokuwiki. A més, en Xavi hi està treballant força, ha fet una plantilla i n'està força content (tret del fet que està programat en php, que no li agrada gens).

Doncs bé, aprofitant el relax nadalenc, he creat un parell de pàgines:
El fer-ho m'ha permès conèixer una mica més el dokuwiki i les seves possibilitats. Així, he canviat la plantilla i li he afegit un plugin que permet als visitants fer comentaris sobre el que han vist a la pàgina.

No sé si durant el trimestre m'hi podré seguir dedicant, espero que sí. En tot cas m'ho he passat molt bé fent-ho, que és del que es tracta.