diumenge, 7 de gener del 2007

Balanç de les vacances

La bona vida s'ha acabat i demà tornem a posar-nos-hi com si res no hagués passat. Però abans vull fer-me un petit balanç del que han estat aquests dies de tranquil·litat i de les coses que he fet. No m'havia plantejat cap objectiu, bé, un sí, crear materials en castellà i format Scorm, però com que encara no sé si funcionarà el curs a què anaven destinats, ho vaig abandonar de seguida.

Coses que he fet:
  • engreixar-me una mica. No em vull pesar,però, perquè espero retornar a la mida original en poc temps.
  • un tutorial, en format wiki, per l'aplicatiu de gestió de la formació a distància.
  • un parell de tutorials sobre Moodle al Dokuwiki. Són els que més de gust em venia de fer: base de dades i escales.
  • he començat un petit treball amb eXe elearning sobre com crear-hi Scorms. El tinc a mitges.
  • he començat a treballar en el redisseny de la web personal. Em vaig baixar un disseny lliure i el vull adaptar. De moment estic barallant-me amb el full d'estils.
  • he (re)visitat una pila de webs i m'he posat una mica al dia sobre tot plegat. Molts blogs des de meneame.net i algun des de barrapunto. Redescoberta de bloglines.
  • no m'he pogut dedicar gens a LaTeX però tinc una idea que he estat madurant i que potser puc dur a la pràctica molt aviat: un portableLaTeX de l'estil de l'OO portable o moltes altres aplicacions. La idea és que càpiga en un llapis USB i que faci el més bàsic: tex ->pdf. Si ho aconsegueixo ja en parlaré.
  • a més de tot això he tingut temps per la família i amics, per llegir, passejar, anar al cine i dormir vuit horetes diàries.
En resum: han estat unes bones vacances.