dissabte, 28 de gener del 2006

TeXmaker

En una setmana de poca activitat tecnològica tret de l'actualització de l'idioma català a Moodle i la pujada del nou paquet del dfwiki, el més destacable, potser, ha estat la instal·lació de TeXmaker.

És un senzill programet que sota Linux té unes prestacions molt superiors a les que dóna sota Win. Però m'ha fet gràcia provar-lo i me l'he instal·lat. No he tingut massa temps de provar-lo però ja li he trobat a faltar la possibilitat de crear HTML a partir de LaTeX i també he vist que algun wizard no funciona. M'ho he de mirar amb una mica més de calma, tanmateix.

El que també ha estat interessant ha sigut fer d'estudiant en el Quadern Virtual de l'Imma. Avui ens agraïa el fet d'haver-hi participat perquè li ha servit per aprendre, però és que jo he acabat de veure clares més coses dels QV i cada cop n'estic més convençut de fer-los servir.

A destacar l'alta participació, motivació i implicació dels participants en el curs eLearning amb Moodle. Em tenen esparverat de les ganes de treballar que tenen. A més de ser una pila són molt treballadors i ja hi ha gent que el té corrent.

Per la resta el de sempre: molta feina, molts nervis i poca diversió.