dimarts, 3 de gener del 2006

Extensions de Firefox

Tenia bastant oblidades les extensions de Firefox perquè soc un clàssic i sempre faig el mateix, em costa innvoar i canviar d'hàbits. De tant en tant i més que res per necessitat instal·lava alguna extensió.

Així, ara mateix en tinc una, ChromEdit que vaig instal·lar per poder editar el fitxer de preferències user.js i poder copiar i enganxar textos a formularis web amb Ctrl+V. També tinc SpellBound, el corrector d'errades ortomecanogràfiques que fa llegibles els meus posts. L'altre dia, abans de tenir l'ADSL, em vaig instal·lar PDF download que cada cop que vas a una pàgina amb un pdf et demana què fer-ne, si obrir o desar (molt útil quan un pdf se'm mejava la connexió a internet mentre baixava i no em deixasva veure res més). Aquests dies, mentre redactava el tutorial RSS i Moodle em vaig instal·lar WizzRSS que llegeix entrades RSS en una finestreta lateral del navegador.

I avui he trobat una molt bona utilitat: Gmail notifier que, un cop configurat amb les dades del teu compte a gmail, et monitoritza la bústia i t'avisa quan tens missatges nous i l'obres amb un sol clic. Genial.