dijous, 5 de gener del 2006

Comprar per Internet

En tots els anys que fa que navego mai no he comprat res per Internet. Per què? No ho sé, potser perquè no ho veig massa segur, m'agrada més tenir davant allò que vull i poder-ne parlar amb qui ho ven.

Però ara m'havia decidit a comprar-me un llibre a amazon el famós LaTeX Companion 2a edició Vaig estar mirant el preu i aquest matí m'he arribat a La Caixa a carregar un Cybertargeta amb diners per poder-lo pagar. Una Cybertargeta en realitat és un targeta prepagada sota el logo Visa, amb el seu número i tot amb la que, en teoria, pots comprar per Internet de forma segura. Si mai algú volgués fer servir aquest número de Visa, com que no està lligada a cap compte corrent sinó que conté el que li hagis posat, no et pot arruïnar.

Però la meva il·lusió s'ha esvaït quan amazon no m'acceptava el número de cybertargeta com a número de targeta visa vàlid. He trucat a la Caixa i m'han dit que hi ha llocs que ja ho fan això. I es veu que amazon és un d'ells.

Així que dilluns tornaré a l'oficia a veure si em tornen els diners. I de passada em trec del cap comprar llibres per Internet: val més anar a la llibreria.