dijous, 2 de juny del 2005

Presentació Jornada Espiral 05

Estic treballant amb la presentació que he de fer a la Jornada Espiral 2005 el proper dissabte 11 de juny. Es tracta d'agafar la ponència que vaig presentar a principis d'abril, actualitzar-la a allò que he anat fent en la realitat al curs d'OO.o writer amb Moodle i deixar-ho ben bonic i presentable.

Algú, segurament, faria un pouerpuant -que deia aquella-, oi? Doncs aquí el neng no. Estic fent un PDF potent amb Beamer, és a dir, amb LaTeX. Es tracta d'un paquet del que em sembla que ja he parlat algun cop i que fa presentacions tan boniques, útils i potents com aquesta mostra.

M'està donant una mica de feina, bé perquè no en sé prou o bé perquè li exigeixo massa. Potser és el primer cas: tinc al cap una manera d'abordar el problema i no se m'acut l'alternativa que li donaria solució (o la millor solució). És allò del pensament lateral. Però a còpia de donar-li voltes segur que me'n surto.

Afegitó sobre Filezilla: no sé per quins 7 sous no em descarrega fitxers a la intranet però sí al disc dur. He mirat i he vist que les carpetes de la intranet tenien marcat en gris allò de sols lectura. Ho he desmarcat, però ni així. Deu haver-hi una qüestió de seguretat o permisos que se m'escapa i em fa la pirula. Però ja ho descobriré, ja.