divendres, 24 de juny del 2005

Canvi de servidor a cataLàTeX

Continuo la feina de republicar els articles de cataLàTeX al nou servidor phobos. Vaig a poc a poc perquè m'agrada rellegir-los i rectificar cosetes que, ara vistes amb la prespectiva del temps, veig més clares. Així que trigaré una mica en acabar-ho, però tampoc tinc pressa.

El que més m'ha sorprès de tot plegat, però, ha estat l'elevat nombre de visites que té aquest lloc. En concret el vell va tenir en una mica menys de sis mesos 1000 visites. No sé què deuen buscar-hi o si només són de pas perquè amb prou feines ningú ha deixat algun post als fòrums, però suposo que el programari no enganya en el recompte de visites.

SPIP també informa sobre l'origen de les visites i la majoria provenen de la meva web a xtec, seguides de ben a prop de les que venen de catapings i bitàcoles. La comunitat bloguera, on anuncio les novetats del lloc, és tafanera de mena.

I parlant de blogs hi ha un parell de blogs que han sobreviscut al Taller que vaig fer. Un d'ells és més literari, amb entrades llargues i ben redactadaes, i l'altre és un llistat d'enllaços útils que es poden obrir des de qualsevol ordinador. Sembla que l'evangelització en blogs comença a donar els seus fruits.