dimecres, 15 de juny del 2005

Torna cataLàTeX

Avui he publicat (republicat més aviat) un article nou a cataLàTeX. Ha estat el de tríptics, més que res perquè n'estic molt orgullós del que vaig obtenir.

Alhora he estat regirant les tripes de l'SPIP per mirar de configurar-me'l al meu gust, o si més no, com tenia l'altre. Com que és una versió nova hi ha coses que no trobo o que, al fer-les només la primera vegada que l'uses, després no recordes. Per eXemple: el tema de les paraules clau.

Les paraules clau són la manera que té SPIP de lligar transversalment els articles. Cada article penja d'una secció (o fins i tot subsecció, cosa que no sabia) d'una forma vertical. Però articles de diferents seccions amb la mateiXa paraula clau poden lligar-se horitzontalment. D'aquesta manera es forma una ara de enllaços entre els diferents articles. Una idea molt interessant.

SPIP, tal com el tinc jo, sembla molt senzill. Però els que el coneiXen són capaços d'aprofitar al màXim la potència del programari i crear unes webs imponents. Només cal visitar la pàgina del propi lloc per veure'n les possibilitats