dimarts, 14 de juny del 2005

CataLàTeX a Xtec

Des de diumenge a la tarda cataLàTeX fa niu a Xtec.

Vaig demanar un espai a phobos i me'l van concedir a mitja setmana passada, però com que tinc tant poc temps no va ser fins diumenge a la tarda que vaig trobar una estona per pujar-hi l'SPIP.

Sense exagerar: vaig trigar 15 minuts en descarregar un instal·lador, pujar-lo al servidor, fer-lo córrer i que s'instal·lés tot el programari, configurar les 4 cosetes imprescindibles (nom de la BD, contrasenya, dades de l'administrador, etc) i començar a editar-hi el primer article.

Ja sabeu que m'agrada Moodle, oi? Doncs el meu segon programa preferit és SPIP.

I perquè no m'hi he ficat, que si m'hi posés faria webs tan potents com algunes que hi ha de mostra. Però no tinc massa temps (ni ganes) i em concentro en el contingut més que en la forma.

Ara vull anar descarregant el lloc vell, allotjat a 100WebSpace.com i tornant a muntar el lloc nou alhora que hi faig algun article nou (en tinc un de pensat sonre el paquet hyperref).

I al lloc vell m'hi puc instal·lar alguna coseta de prova, potser un tikiwiki que em fa una certa gràcia.