diumenge, 19 de juny del 2005

República(ció) a cataLàTeX

Ahir em vaig dedicar a republicar alguns articles al nou cataLàTeX a phobos. En concret els dos tutorials del curs. I vaig aprofitar per fer una mica d'endreç. Quan vaig començar amb el lloc no sabia massa cap on tiraria. I ara, després de 6 mesos i més de 1000 visites, ja ho tinc una mica més clar.

Per això vaig aprofitar per crear, des d'un bon principi, les seccions i les paraules clau que estructuren el lloc. Amb la nova versió d'SPIP hom pot fer grups de paraules clau, cosa que facilita en acabat la classificació.

També em vaig entretenir en posar noves icones a algunes seccions i a pujar fitxers amb FTP al servidor: així es poden adjuntar als articles amb més facilitat. Tot plegat un parell d'hores de feina. Em pensava que faria més via, però estic veient que hi ha molta feina encara. Però me'n sortiré.

Avui m'he comprat el diari i venia la Catix 1.1. Com que a la feina tinc un altre ordinador a punt de ser linuxat la provaré i, si m'agrada, potser la faig residir al disc dur i endavant amb les atxes. l'únic punt feble que tenen que és el no poder entrar en la intranet de Haselfroch es pot solucionar amb Samba. Però se n'ha de saber (o tenir temps) i de moment ...