dimarts, 4 de gener del 2005

+ Scorm

He estat treballant més amb els paquets Scorm.

Primer he de dir que l'endemà de plantejar el dubte a Moodle ja tenia la resposta: hi ha una variable que cal deixar desactivada per tal que el sistema no es torni massa exigent a l'hora de validar el manifest del paquet scorm. Dit i fet, vaig anar al servidor web i la vaig desactivar.

A continuació vaig provar de pujar el paquet de prova que havia fet amb Reload (i que no havia pogut instal·lar en local) i va funcionar a la primera. Genial.

Aleshores em vaig animar a posar per escrit l'experiència, més que res per a què no se m'oblidi per la propera ocasió.
I poquet a poquet, i usant la classe refman de LaTeX, m'he fet un petit tutorial ple de captures de pantalla, que trobareu a l'índex d'aquest lloc, titulat Tutorial per crear paquets SCORM i usar-los a Moodle
Espero que si algú se'l llegeix, el trobi útil tant per aclarir què c... són els paquest Scorm, com per fer-ne amb Reload i per usar-los a Moodle.