dissabte, 22 de gener del 2005

espai per Moodle

Avui, tot fullejant les entrades dels fòrums de Moodle, he trobat allò tan esperat: un servidor web gratuït on allotjar-lo. Ho havia provat amb miarroba, però hi ha un punt en què la cosa falla: aquest servidor no permet crear carpetes per sobre del nivell de l'/html on van els scripts de Moodle.
Però sembla que aquest nou servidor sí. Es tracta de http://www.100webspace.com/ que ofereix 100Mb d'espai de disc, suport a PHP, Perl/CGI-BIN, MySQL i accés per FTP i tot gratuït amb petits banners. Al mateix fil del fòrum de Moodle un moodler que ho ha fet dona instruccions per aconseguir que corri el lloc. Ho he de provar. De moment ja hi estic registrat.
Fa temps que hi vaig pensant i també m'agradari provar alguna altra cosa. No em refereixo a abandonar Moodle, no. Voldria provar algun programari de blogs, com ara el WordPress, o un portal que no sigui nuke, com ara SPIP que fa molt bona pinta.

El que necessito és temps per anar-ho provant, perquè d'idees no me'n falten.
Ara hauria d'estar retirat i, quan faci els 65, tornar a treballar. Tinc massa feina ara per distreure'm treballant!.

Parlant de manca de temps: ja fa dies que ho tenia pensat i avui m'hi he posat, però sense èxit. Em refereixo a actualitzar el meu Mandrake 9.2 al 10.0 que venia en una revista que tinc de fa temps.

Ho he provat però no hi ha hagut manera: a l'arrencada l'ordinador no anava a llegir el cd sinó que em saltava al LILO i a engegar s'ha dit. No ho entenc perquè he provat centenars (bé, no tants) de live-cd's i sempre han funcionat. I aquest d'instal·lació no corre.
Ho provaré una altra estona i, si veig que no va, miraré de torrar-me el 10.1 que hi ha a la web.