dissabte, 8 de gener del 2005

s'acaben les vacances

S'acaben les vacances i dilluns Sant Tornem-hi.

Les he aprofitat molt bé: he estat amb la família, he sortit, he fet coses meves i he après molt. Si faig una mica de balanç del que volia fer i del que he acabat fent surt diferent: encara em queden coses per fer. Però en canvi n'he fet d'altres més satisfactòries: Scorm i LaTeX.

Respecte a l'Scorm al final vaig traduir-lo al castellà amb l'ajut del traductor automàtic Internostrum de la Universitat d'Alacant i el resultat va ser molt satisfactori: només vaig haver de fer una repassadeta i canviar molt poques coses de llenguatge comú (Un cop fet això = Un golpe hecho esto, per exemple). Ara tinc a la web el document en català i també en castellà. Ho he donat a conèixer a la web de Moodle i de moment ja m'ha contestat en Fede Luque de Dim

Quant a LaTeX he seguit investigant coses. I estic una mica aturat en el tema tipus de lletra. He aconseguit instal·lar i utilitzar-ne una de molt bonic, la Beda i la Brrushscript. També he practiat una mica amb el refman (vaig editar el fitxer sty i vaig ser capaç de canviar el format del títol) i em queda llegir-me i practicar amb el Koma-script, que promet ser molt potent però també molt pesat.