dimarts, 15 de gener del 2008

Per molts anys, bitàcola!

Aquests dies aquesta bitàcola compleix 5 anys. Què gran! Ja va a P-5 i l'any que ve em començarà la Infantil i Primària, quina ilu.


Bromes a banda, no crec que hi hagi gaires blogs tan antics com aquest. Potser el de la Bea Marín, a qui vaig conèixer virtualment aleshores arran dels blogs, i poca cosa més. Em sento una mica pioner, però gens nostàlgic.

Aquesta bitàcola m'ha servir, em serveix i em servirà per deixar-hi idees, pensaments del moment, troballes que faig i perquè em conegui gent a la que presencialment potser mai coneixeré. A vegades he rebut missatges de gent que em diu que em segueix i els contesto amb la broma "Ah, ets tu!" però em sento molt orgullós que hi hagi gent amb poca feina que dediqui el seu temps a llegir-me. La veritat és que mai he rebut ni un missatge ni un comentari negatiu, la comunitat virtual és molt considerada.

A totes i tots, gràcies. Seguiré donant-vos la llauna amb les meves dèries fins que me'n cansi. O, com diu un amiguete: "Hasta que me quite de la informática"