dijous, 20 d’abril del 2006

Molt llegir, poc escriure

Fa dies que no tinc massa ganes d'escriure, tot i que estic llegint força. Des que he descobert docencia.es m'estic tornant a aficionar a la lectura de blogs, a fer comentaris i a votar. A veure si puja el meu karma! ;-)

He trobat força coses interessants, en concret vull destacar un article: Blogs para educar.
Usos de los blogs en una pedagogía constructivista
de la revista Telos. El títol i el subtítol ja ho diuen tot i esperonen la lectura. Val la pena fer-li un bon cop d'ull.

Per altra banda he aconseguit fer funcionar el curs Conèixer Moodle en qualsevol ordinador i al Moodle-on-a-stick: estic molt satisfet de mi mateix. Aqixò em permetrà repalntejar-me i fer més àgil la jornada tècnica de secundària del maig.

I per demà a la tarda tinc pensada una malesa: instal·lar un Ubuntu en una màquina del centre. A veure com es porta la connexió a internet perquè ens fa anar de corcoll i em sabria molt greu no poder configurar la conexió a la xarxa. Ja explicaré com va això del linux per a éssers humans :-)

Per cert, gran p... Resulta que hi ha una actualització de Firefox que no volia instal·lar ara que em funcionava l'Spellbound. Doncs bé, com que escric tan amalament a màquinma i m'he de mirar el teclat em va aparèixer un missatge que deuria acceptar i au, ja hi som: actualització instal·lada i Spellbound a pastar fang.