dijous, 6 d’octubre del 2005

Tornem a la normalitat?

Sembla que em vaig traient la feina de sobre i molt a poc a poc puc tornar a la normalitat. Avui m'he posat al dia en temes endarrerits i ara ja només em quedarà la feina del dia a dia. Un respir.

Un parell de coses interessants:
  • s'ha obert el termini d'inscripció a la Moodlemoot Spain 05 a Las Palmas. He demanat un pressupost per veure si m'ho puc costejar o no. De tota manera el programa no sembla res de l'altre món: està centrat en l'ús de Moodle a les universitats i en grans servidors. A mi, particularment, m'interessen més les coses petites: noves funcionalitats, mòduls, experiències, etc. Ja veurem.
  • un lloc interessant sobre química: MovilZ.org Presenta una pila de representacions en 3D de macromolècules fetes amb un programari que fa temps ja vaig conèixer. Es tracta de Chime, un programa lliure amb què ja fa temps que treballa una universitat americana (d'on si no?). Vegeu aquí un exemple basat en l'hemoglobina: