dimecres, 5 d’octubre del 2005

el cadàver de l'enemic

Després dels feyts d'estiu em vaig prometre que m'asseuria a la porta de casa i m'esperaria a veure passar el cadàver de l'enemic. I avui ha passat.

A una ànima covard com la meva un fet com aquest la conhorta. Ve a ser la demostració que, tard o d'hora (d'hora en aquest cas) les coses que han de passar acaben passant. Si cregués en l'existència d'un déu venjador li donaria les gràcies. Però, descregut com soc, només confio en l'esdevenidor i penso que les coses passen, però jo continuo. I amb aquest cadàver ja van dos que veig passar. Que es fotin.

I ara la mala notícia. Amb prou feines tinc temps per dedicar-me a LaTeX. Avui he passat per una llibreria per comprar-me, en un moment arrauxat, el LaTeX Companion, però no hi era. Hi havia el web companion i el graphics comapanion, però no era el que jo buscava. I com que el preu era desorbitat ni m'hi he pensat. He cregut que potser a Amazon en trobo qualque de segona mà a bon preu.