dissabte, 15 d’octubre del 2005

Nvu

Sona "nviu" i es tracta d'un editor de pàgines web de can Mozilla.
Ja n'havia parlat en aquest bloc (què xulo, eh?, ara se'n diu bloc) pels problemes que m'havia donat i que m'havien obligat a desintal·lar una versió anterior. Ara m'he baixat i instal·lat la darrera i sembla que la cosa va més bé. Si més no allò de desconfigurar-me el codi, ara ja no m'ho fa. He trobat algun problema a l'hora de desar, però no sé si és que faig alguna cosa malament o és un bug (un cug ;-) del programa. Hi he de treballar més.

En un altra ordre de coses, divendres em van dir que era un guru de Moodle. Encara em peto (em parteixo la caixa que diu la canalla) només pensant amb els problemes que tinc. Un de petit: no m'envia correu. Sembla, però, que és cosa del servidor i he de tornar a parlar amb ells.

L'altra, però, és més greu. I consisteix en què la pàgina per fer grups d'estudiants en un curs m'apareix tota en blanc. Primer no entenia com anava hi hi vaig plantejar a Moodle en català. La Irene em contestà i vaig veure que és el que jo veia en el ell servidor amb el Moodle 1,4. Però en el nou no veig res. Vaig tornar a pujar la carpeta course i res. Vaig tornar a pujar TOT Moodle i res. Ara ja m'inclino a pensar en que al servidor hi manca alguna llibreria o hi ha algun problema de permisos no-sé-on.

Hi he de seguir treballant.