divendres, 13 de maig del 2005

Un anyet

Avui, tot repassant l'arxiu de la bitàcola, he mirat què feia el maig de l'any passat. I m'he trobat un post, el del 12/maig/04, on deia que començava amb LaTeX. Quins records, els dels primers dies. Hi ha adjunt un documentet PDF molt senzill però on s'hi veu la potència del sistema. Me'n vaig sortir i penso que prou bé.

Ara, un any després, m'adono que en sé una miqueta més però que encara em queda molt per aprendre. I és que bàsicament necessito temps per aprendre'n. Ara estic amb una classe per fer cartes: akletter. L'han feta uns alemanys i, com sol ser habitual, és molt potent però molt espessa d'entendre. A veure si m'hi aclareixo.

Tot i això déu-n'hi-do el que he fet. No solament n'he après sinó que he muntat el lloc cataLàTeX que té moltes més visites de les que podia pensar. I és que és un sistema de marques que, un cop li trobes el truc, és més senzill del que pugui semblar al primer cop d'ull.