dimarts, 24 de maig del 2005

Mandriva

En efecte, vaig oblidar-me de l'Ubuntu i m'he passat al vell i conegut Mandrake, altrament dit Mandriva per exigències comercials.

Vaig tornar a formatar el disc dur d'aquell ordinador vell de la feina amb el Mandriva i ha funcionat a la primera: fins i tot m'he connectat a Internet! No té mòdem sinó que es connecta a la xarxa LAN, però donant-li una IP i posant les dades de connexió va funcionar sense cap entrebanc. Ara seré el tio més feliç del món si aconsegueixo connectar-lo a la intranet, tot i que ho dubto perquè és de Haselfroch i molt em temo que no deu donar permisos a cap mena de pingüí.

No m'hi he pogut dedicar massa, però el primer que vaig fer va ser instal·lar el LyX, el meu editor WYSIWYM (what you see is what you mean) preferit. Tot just el vaig arrencar però ja em va aparèixer la salutació en català. Senyal que tot ha anat bé.
El que no em surt en català és el menú KDE ni el de Mozilla. M'hi he d'entretenir més perquè els menús es poden modificar fàcilment (si més no en la versió 9 que jo conec). No crec que la 10 sigui massa diferent.

Bé, el pingüí torna a navegar!