dissabte, 28 de maig del 2005

Blogs i blogger

Poques novetats aquesta setmana. Ha estat una d'aquelles setmanes gosses on tens el cap massa calent per asseure't i relaxar-te. Però tot i així he pogut fer coses interessants:
  • taller de blogs: dijous vam fer la segona i darrera sessió del taller de blogs. Va anar força bé, al final hi ha assistit 7 persones, cadascuna d'elles amb un blog nou de trinca i que promet. Ara, de tota manera, ve la feina més feixuga dels blogs: mantenir-los. Cal tenir la ferma voluntat de fer-ho.
  • com que hem utilitzat Blogger com a motor m'ha servit a mi, a més d'evangelitzar, per recordar característiques que tenia una mica oblidades i per refrescar el perfil personal
  • Moodle, FileZilla i servidor: he aclarit, finalment, el problema de la instal·lació de Moodle (m'ho temia i l'Eloy m'ho ha corroborat): el FileZilla m'ha trencat i/o perdut una pila de fitxers en la pujada al servidor. Conclusió: si vull fer córrer Moodle he de tornar a repassara mà tots els directoris/subdirectoris de Moodle al servidor i comprovar que siguin idèntics al local: una feinada. No sé si ho faré o, pel temps que queda, ho esborro tot i faig un pensament.
  • el pensament és instal·lar un programa de blogs, tipus Wordpress o pLog, de codi lliure i que promet. Amb aquest programari oferir un espai per a blogs personals dels estudiants. Podria estar molt bé. Hi seguiré pensant i potser m'atreveixo a fer-ho el curs que ve.