dissabte, 21 de maig del 2005

Trànsit a la web

Sabíeu que aquesta meva web té un trànsit que representa el 0'05% del d'Xtec? Si no us ho creieu aneu a aquesta pàgina de mesures i comproveu-ho vosaltres mateixos (feu una cerca a la pàgina i anireu més de pressa).

No està malament. Mai no he sabut quanta gent la visita tot i que de tant en tant rebo algun correu de persones que es posen en contacte amb mi per coses que hi han vist i els ha interessat. Sempre m'ha agradat aquesta part de relació humana i creació de comunitat que representa la web.

D'on sí que tinc estadístiques de visites és de la web de cataLàTeX perquè SPIP me les dóna. I en cosa de 3 mesos hi ha hagut 1000 visites, essent els articles més vistos els referents a la iniciació a LaTeX. el promig diari de visites és de 9 amb un màxim de 33 (suposo del dia que vaig publicar el post a Puntbarra)
L'origen de les visites és variat, però la majoria venen de catapings, google, bitacoles i de la meva pàgina a Xtec.