dimarts, 1 de febrer del 2005

SPIP i cataLàTeX

Segueixo treballant en el lloc cataLàTeX fet amb SPIP encara que no tot el que m'agradaria (he hagut d'interrompre les meves investigacions pel curs de Flash, una mica més i m'enganxo els dits).

Ahir vaig inserir icones a les seccions. Ho tenia rumiat de feia dies però no trobava icones que m'anessin bé. Havia pensat, fins i tot, de fer-me-les jo mateix amb el Flash. Però ahir mirant no-sé-què vaig trobar un lloc txec on dissenyen icones per a Gnome, Abiword, OO, etc. És pixelmagic i val la pena el viatge.

Hi vaig veure icones molt interessants i me'n vaig desar algunes que, en acabat, vaig pujar a cataLàTeX. I ara el lloc ha millorat notablement. Em queda, però, veure com modificar el disseny del lloc perquè trobo que la mida de lletra és massa gran i el nom del lloc queda amagat. Hi he de seguir treballant.