dissabte, 19 de febrer del 2005

+problemes

Segueixo sense ordinador, encara no han tingut temps de mirar-se'l. Sembla que està a la cua de reparacions i encara no li ha tocat. Anem bé.
Xtec ha aturat el servidor de correu per fer-ne el manteniment. Deu estar ple a vessar de missatges no llegits i no deu correr. Però de moment tot el cap de setmana no lliurarà correu.
Aquesta setmana la veritat és que no he tingut gens de temps lliure i no m'he pogut dedicar a les meves coses. Així que poca cosa puc dir. Només uqe m'estic rumiant instal·lar l'Ubuntu en l'ordinador vell on, en un dels dos dics durs, hi tinc un Mandrake 7 que no fem servir. Si sapigués que ha de correr bé en una màquina tan vella (té quasi 10 anys) m'hi posaria. Però em fa por posar-m'hi i a mitja instal·lació em digui que no pot continuar.

Una bona notícia: molt aviat tindrem un Moodle corrent a Xtec. Un gran triomf pel programari lliure i una recompensa pels esforços esmerçats. La veritat és que quan m'ho van dir no li vaig donar massa importància. No vaig saltar d'alegria, vull dir. És com si ho hagués sabut de sempre que això acabaria passant. Van ser els companys els que em van fer adonar de la importància d'un fet tan senzill. I encara no ho acabo de veure tan complicat. Ho veig com la culminació d'un procés natural. Havia de passar un dia o altre i el dia ha arribat.