dijous, 17 de febrer del 2005

Problemes

Què és el pitjor que li pot passar a un penjat de l'ordinador? Que se li espatlli. I això és el que m'ha passat.

Ahir de bon matí l'engego sense problemes però després, a mig matí, ja no va voler engegar. Primer va trigar molt en fer les comprovacions de la BIOS però tot i això em mostrà el LILO (la pantalleta que permet triar com arrencar l'ordinador si amb Win o amb Linux). Trio Win i prova d'arrencar, però al final no va poder i em mostrà un missatge on deia que no havia pogut trobar el servidor X, que allò era un error irrecuperable. Apago i provo de tornar a engegar. Però aquí la cosa ja no va ni començar. Vaig posar un cd-live amb linux i ni por esas.

Solució? Portar-lo al servei tècnic. Avui hi he passat i m'han dit que, probablement, sigui cosa de la placa base, del xip. Si és així potser m'hi faig posar una placa amb Pentium IV i a tirar milles.