dissabte, 12 de febrer del 2005

instal·lació de MiKTeX

Aquesta setmana he fet només una petita part de tot el que volia.

Per una banda he fet una instal·lació de MiKTeX en un ordinador amb WinXP i no ha anat bé. No sé si no vaig reiniciar prou vegades la màquina (és una debilitat que tinc quan instal·lo coses a Win: reinicio la màquina encara que no m'ho demani). La qüestió és que no hi ha manera que fixi el lloc ftp d'on baixar els paquets. Ho he provat amb Rediris i amb Dante però el resultat és el mateix: no puc seleccionar paquets i instal·lar-los.
També em vaig baixar i instal·lar un editor de LaTeX sota win però com que no tinc tots els paquest necessaris no he pogut comprovar si funciona o no prou bé.

Per altra banda continuo treballant amb el lloc cataLàTeX. Arrel d'uns suggeriments a Puntbarra
he introduit un parell de modificacions:
  • no cal registrar-se enlloc per poder fer comentaris. Només cal registrar-se per escriure-hi articles.
  • he canviat el full d'estils css per tal de destacar una mica més el que penso és important: el nom del lloc per una banda i els enllaços per l'altra. He variat els colors i les mides dels tipus de lletra i sembla més comprensible (si més no a mi m'ho sembla).
  • he afegit una pàgina (info del lloc) on explicaré què és el lloc, per què funciona a base de blogs, etc.
També m'he instal·lat a la partició Linux del meu ordinador el TeXmacs, un editor en diferents llenguatges (XML, tex, etc) semblant a LyX. Amb prou feines he tingut temps de provar-lo però promet.