dilluns, 7 de febrer del 2005

cataLàTeX a puntbarra

El dissabte vaig enviar una nota a puntbarra anunciant l'aparició de cataLàTeX i avui l'han publicat.

Hi ha un comentari molt intressant dient que la web és caòtica, que no té ordre ni concert. I té raó. És una web feta a base de posts. I cada post pertany a una secció o una altra. Però el que defineix l'ordre, si és que en té, no és altra cosa que l'ordre de publicació: la data en què es va fer.

I és que no és una web endreçada amb cara i ulls, d'aquelles que jo recomano als meus estudiants. És una web feta dia a dia segons el que em passa pel cap. Però gràcies al programari SPIP i a les possibilitats que dona, es pot fer una ordenació per paraules clau o per seccions. I aquí, qui conegués força la web, podria trobar-hi l'ordenació. O potser només és al meu cap l'ordenació.

Segur que hi falta una pàgina d'introducció, uns tutorials per començar des de 0, enllaços a llocs d'interès i graduats en dificultat, etc. Però no ho puc fer (o sí, però no em ve de gust). Això voldria dir un esforç en temps molt gran i no sé si després en trauria prou rendiment. Gràcies a la publicació de l'anunci a Puntbarra he tingut 22 visites, però des d'aquesta bitàcola n'he tingut 17. Així que no se sap mai com arribar a les persones.