dijous, 27 de desembre del 2007

Any nou, web nova

Després de diferents intents, finalment m'he decidit per un disseny per canviar la web estàtica. Vaig veure'n una tot navegant i em va agradar força, així que me la he personalitzat i el resultat és el que podeu veure en la pàgina d'inici.

És un disseny bastant 2.0, clar, senzill i he aprofitat per endreçar una mica els diferents elements que hi havia. Quan el 15/abril/2002 vaig crear i penjar la web no sabia per on aniria. Havia distribuït els continguts en 4 àrees: personal, per imprimir, programari i reflexions. El pas del temps ha fet que la part de personal hagi tingut poc moviment (de tant en tant actualitzo la presentació i prou), però la part per imprimir ha quedat realment estancada. La raó és que la immensa majoria de materials que he anat fent tenen un suport web i ja no van destinats al paper.

En el nou disseny he volgut donar més pes a les webs germanes cataLàTeX i el wiki On se colga el dimoni. Em són més fàcils d'actualitzar i tenen vida pròpia. Faig servir, per tant, la pàgina d'índex per posar juntes les peces i poca cosa més.

Tot i això, i aprofitant el que internet em dóna, he fet que sigui una pàgina estàtica però amb canvis a partir de la sindicació amb Twitter i amb el propi cataLàTeX.

Prespectives: dóna molta feina actualitzar una web, així que no tinc massa clar que canviï massa totes les pàgines interiors. El que sí he de fer és revisar enllaços trencats i actualitzar l' RSS del lloc, que també l'he de fer a mà.

Per cert, tota la web ha estat feta amb eines lliures: Screem sota Ubuntu.