dimarts, 27 de desembre del 2005

Vacances

Vacances vol dir poder fer allò que et ve de gust i ningú et demana. I jo estic de vacances: faig el que vull. Ara mateix tinc dos projectes en marxa i la feina aparcada.

Un dels projectes és el tan anunciat i no per això menys esperat tutorial de RSS i Moodle. Primer em pensava que seria una coseta ràpida i ho tindria aviat. Però a mesura que m'hi estic posant se'm va complicant cada cop més perquè és un tema que dóna per a molt. L'estructura, però, ja la tinc: una introducció sobre què són els RSS, un primer capítol sobre com fer el seguiment de fòrums a base de RSS i un segon sobre com incloure en un curs un bloc de RSS externs.

He pres com a base l'article que havia escrit ara fa un any i mig Comencem amb RSS i l'he actualitzat i ampliat. Ara mateix vaig pels lectors de RSS i em trobo amb més diversitat. Abans tenia Feedreader i Bloglines, però ara, a més tenim les extensions de Firefox entre d'altres possibilitats. Jo m'he instal·lat l'extensió Wizz RSS que és molt senzilleta de fer anar i així aprofito que navego per a què s'actualitzin les novetats. El que més m'agrada, però, és la icona del temps que em diu quin temps fa a l'aeroport de Bcn (perquè l'he triat, que em podria dir la de qualsevol punt del món). Dóna un informe complet: pressió, temperatura, punt de rosada, vent, nebulositat. M'encanta.