dimarts, 20 de desembre del 2005

Això s'acaba

Ara, que he acabat el treball del curs de Quaderns virtuals m'adono que estic acabant els temes pendents i que s'acosten les vacances!

Estava tan capficat en la feina pendent que no me'n sabia avenir que arribaria un dia que s'acabaria i podria dedicar-me a les meves coses: la família i els meus passatemps. I això passarà demà!

Hi ha, però, un petit escull que em porta de corcoll des de fa dies i que, segons l'estat d'ànim, em preocupa més o menys. A vegades penso que no serà res, a vegades ho veig tot negre i perdut. És la incertesa el que mata, el no tenir informació. Però demà restarà aclarit.

I parlant d'informació, hi ha un article força interessant d'en Tim O'Reilly (el de l'editorial) que parla sobre la Internet del futur, la Web 2.0. El podeu llegir en anglès o en castellà
Està bastant adreçat al món de l'empresa, parla sobre què cal fer per triomfar en el món de la xarxa, però val la pena reflexionar sobre les perspectives de futur que veu: final del programari "definitiu" que cal substituir cada 2 o 3 anys, forta entrada del programari lliure, si més no de tot allò que aporta (potenciació del paper de l'usuari, modificacions molt ràpides, independència de la plataforma, etc).