diumenge, 18 de desembre del 2005

Final de trimestre

S'està acabant el trimestre i amb ell les feines pendents.

Ja he acabat els materials del curs eLearning amb Moodle . Ha estat una feinada de 3 mesos que, si comptés les hores, sortirien a un preu d'immigrant il·legal. Però em vaig comprometre a fer-ho i ho he fet de gust. La veritat és que m'ho he acabat passant bé tot i que penso que el resultat hagués pogut ser millor. Un que és perfeccionista.

Però la feinada bàsica ja està feta i ara només cal brodar-la. Com que Xtec m'ha encomanat el mateix curs per l'any que ve el mantindré obert i hi aniré afegint cosetes que vagin sortint per tal de deixar-lo "niquelat". Per exemple, cap al febrer hi haurà la versió 1.6 de Moodle, doncs serà qüestió d'incorporar-hi tot allò que la nova versió aporti de nou.

Més coses: la BcnMoodleBeer és un fet i amb un nombre d'assistents considerable, 6 o 8 si no m'erro. Espero que sigui força interessant tot i que amb el "cartell" que s'anuncia ho ha de ser per força.

Una altra: he provat el PGF amb les capçaleres i, tal com m'imaginava, funciona perfectament. La idea era fer aparèixer "nodes" a la capçalera, és a dir quadrets de text. Ho vaig provar amb un quadret i el número de pàgina i va funcionar a la primera. M'agrada molt aquest PGF i espero amb delit tenir més temps per submergir-m'hi. Molt aviat a cataLàTeX