divendres, 2 de març del 2007

ButlleTIC

Al ButlleTIC del mes de març apareix la notícia de la publicació del motor de cerca a Xtec per a Firefox. Me'n va parlar ahir la Laia i ara ho he comprovat: és cert, ja està a la web. Espero que sigui força útil i que molta gent se'l descarregui.

Aquest cap de setmana potser en faig un pel lloc de Moodle. No estic massa animat, però. Entre una cosa i una altra tinc diferents projectes aturats i no me'n surto.

Per una banda conTeXt. No m'acaba de funcionar. Avui he actualitzat el meu MiKTeX 2.4 a la 2.5 i vull provar d'instal·lar-hi els paquets de ConTeXt a veure si, finalment, me'n surto. Vaig plantejar una pregunta al fòrum de la LaTeX Community, però tot i haver estat llegit 57 cops ningú ha sabut/volgut/pogut contestar.

Per altra banda Linux. Estic ben gafat amb Linux; tinc l'Ubuntu instal·lat però no hi ha manera de connectar-me a Internet. Primer perquè l'adaptador USB de telefònica no és reconegut. Després d'instal·lar-me una targeta PCI que segons el Leonardo funcionava amb Ubuntu, resulta que he trobat pels fòrums que tampoc (jo ja veia que no me la reconeixia). En Xavi em dóna com a solució instal·lar ndiswrapper, però és tan complicat que em sembla que abandonaré.

És un peix que es mossega la cua: per connectar-me a internet sota Linux necessito una sèrie de programes que m'he de baixar d'Internet, però sense connexió només ho puc fer anant a Uindous. I, és clar, cada paquetet vol dir una pila de "viatges" fins a tenir totes les dependències. Un rotllo.