dimarts, 31 d’octubre del 2006

Massa feina

No m'havia passat mai que hagués de treballar feiners i festius i, a sobre, no em tragués la feina del damunt. Aquest principi de curs està resultant ser el més dur que mai he tingut, i mira que n'hi ha hagut de tots colors.

Suposo que simplement es tracta que el nivell de feina que s'espera m'he de treure de sobre supera amb escreix la que puc fer: 30 missatges de correu, 15 missatges interns, trucades de telèfon contínues, visites que has d'atendre perquè tenen raó en demanar-la, un curs en marxa amb més de 300 inscrits (sort que només una quarantena hi treballen), reunions que s'han de fer, documents per preparar, fòrums on intervenir,... No m'ho acabo. Algú ha engegat una màquina sense saber-ne les conseqüències.

Per tant em queda molt poc temps lliure per fer el que m'agrada: investigar coses, viatjar per la xarxa, estar una mica al dia, no fer res...

El que més greu em sap és no poder continuar amb LaTeX, el tinc molt abandonat. I mira que tenia coses de l'estiu que volia continuar, però és que no trobo ni la mitja hora necessària. Avui, en un ramplell, he trobat una web d'un noi alemany amb une splantilles força potents. Les he baixat però no sé quant m'hi podré posar a revisar-les. També tinc un horari d'allò més aparent, i encara és hora que estudiï el codi.

No pot ser, acabaré malalt si la cosa continua així. I tots estem igual.