dissabte, 17 de setembre del 2005

A tope!

Ja tornen aquelles setmanes en què no tinc temps per res. I és que se m'acumula la feina. O en tinc massa o me'n busco massa.

A veure recapitulem, què hi ha hagut d'interessant?
  • cataLàTeX he publicat un parell d'articles "difícils" perquè tracten de comandaments. Un tracta de com definir un nou comandament o macro, i l'altre de quins comandaments ens poden ser útils a l'hora de canviar les longituds en un document.
  • avui en tenia un altre de preparat, però tal com em va passar diumenge passat, el servidor phobos ha caigut. Deu tenir "massa" visites i peta. No m'estranya si és cert el que m'han dit: phobos és una màquina molt senzilleta que està en un racó d'xtec on no faci nosa al passar. Els he escrit un missatge passant el "parte" per a què ho sàpiguen, a veure si així hi posen una màquina més potent i no cau. El futur de les pàgines web és al php/mysql.
  • a la feina tinc joguina nova i se me n'ha girat girat força per a quinze dies, com a poc. Un nou espai per a Moodle. Però m'hi han posat la versió 1.4, la de l'any passat, i tot i que és molt estable, no té moltes de les funcionalitats que ara mateix té Moodle. A veure si m'ho canvien.
  • he descobert una "revista" electrònica sobre TeX anomenada PracTeX. Va de TeX però tracta LaTeX i ConTeX, un altre sistema agermanat a LaTeX que també promet molt. Quan no tingui altra feina m'hi posaré.
  • m'he baixat un joc nou per a la PDA. Es tracta d'un sudoku amb el que espero entretenir-me les moltes hores que passo a ca la dentista de la canalla. Això representarà una alternativa als cavallsforts de l'any 1990 i al fil musical estressant.