dimarts, 6 de setembre del 2005

protocol

Em vaig instal·lar un paquet de LaTeX anomenat Protocol que, segons deia la descripció, permet crear protocols de reunions i grups de treball. El paquet inclou una bonica documentació en alemany i la segona desil·lusió va ser quan vaig compilar el document tex de mostra i aparegué tot també en alemany.

Tossut de mena com soc vaig obrir el fitxer d'estil protocol.sty i vaig bussejar una mica a les tripes de l'invent. En realitat la cosa és senzilla i el primer pas va consistir en traduir els textos fixos que estan en alemany (conm que no en sé ni un borrall em vaig refiar del que diu el diccionar online de l'enciclopèdia i del poc que hi havia en anglès).

El segon pas, en vista de l'èxit i que me'n vaig sortir, va ser pensar en treballar-hi una mica més i fer-lo més flexible, de manera que permeti fer una acta de reunió, una proposta a un grup de treball, etc. M'hi he de posar però la cosa promet unes hores d'autèntica i sana diversió.