dimarts, 27 de setembre del 2005

aniversari tecnològic

Dissabte passat va ser el meu 72 aniversari i em van/vaig regalar un reproductor de mp3. Al juny n'hi vaig comprar un al nano per haver aprovat el curs i em va fer gràcia la cosa. Des d'aleshores hi he estat rumiant i, al final, m'he decidit: ara vaig en metro amb les orelles tapades i sentint òpera (dec ser l'únic).

L'invent és prou potent: té una Giga de capacitat d'emmagatzematge (hi tinc 7 cd's i encara no és ple) i funciona amb una pila petita que, diuen, durarà 8 hores. Em passo els cd's de música al format mp3 amb el Real audio i no dóna cap problema; el resultat és, en canvi, de mida molt més petita i qualitat semblant (amb l'escàndol del metro tampoc arribo a apreciar massa detallets).

Internament funciona com un disc dur o unitat de memòria flash (pendrive): el connectes al port USB i hi treballes com una unitat de memòria més amb carpetes, subcarpetes, etc. Molt senzill tot plegat.

Ara el proper pas és l'ipod.