dissabte, 5 de març del 2005

retorn a la normalitat

Després d'una setmaneta de feina forta (però forta, forta) sembla que el cap de setmana hem retorna a una certa normalitat.

  1. He pogut recuperar la feina endarrerida del curs de Flash i me'n vaig de cara al projecte final que començo a tenir mig pensat.
  2. Tinc corrent el Firefox 1.0 i m'hi he instal·lat l'extensió spellbound per corregir les meves errades tipogràfiques
  3. He recuperat el programari de LaTeX a l'ordinador nou i torno a reinstal·lar paquets coneguts, com ara el refman que tan on resultats ha donat.
  4. Torno a publicar a cataLàTeX i he fet un cataping per veure si hi tinc més visites i algú més s'apunta a escriure-hi
  5. tinc un cap de setmana de feina per davant per fer un informe per al feina. Però m'ho passaré bé perquè el faré amb LaTeX i vull experimentar un parell de cosetes