diumenge, 6 de març del 2005

Moodlemoot04: els vídeos

Finalment s'han publicat els vídeos de les intervencions dels diferents participants a la Moodlemoot04 de Castelló. Qui vulgui saber què vaig dir només cal que descarregui la meva intervenció i se la miri amb el QuickTime.

Vista des de fora i al cap de sis mesos no m'ha semblat malament del tot. No soc un gran orador (ni petit tampoc) però em sembla que vaig poder comunicar allò que volia dir: els usos que hem donat i estem donant a Moodle al nostre centre.
Que no són pocs ni dolents, al contrari, li estem traient molt de profit a una eina que, en principi només estava pensada per afavorir l'aprenentatge cooperatiu, i que hem aconseguit convertir en un recurs comunicatiu, d'aprenentatge i base de coneixements important.

Gràcies Moodle. No sé què faria sense tu