dimarts, 8 de març del 2005

feina fuig, mandra no em deixis

En poc menys d'un mes m'han sortit tres feines que he rebutjat. I per diferents raons:
primera perquè la feina que tinc no me l'acabo; segona perquè no vull comprometre més el poc temps lliure que em queda: vull fer-hi el que em doni la gana i tercera: la poca pasta que em proporcionaria només complicaria la meva declaració de la renda i no em permetria ni retirar-me (que és el somni de la meva vida). Conclusió: que no.

M'han ofert administrar un sistema Moodle, una assessoria pedagògica sobre Moodle i ara una sessió sobre programació per les opos. Però he dit que no. Diuen que una manera de vèncer l'estrès és aprendre a dir que no, i jo ja n'he après. Ara mateix estic prou saturat com per no voler-me embolicar. I això que sí que tinc coses al cap que m'interessarien: presentar alguna ponència a Edutec o a Espiral. I per aquestes no trobo temps. Em sembla que per aquest any ho deixo i miro d'asserenar-me.