diumenge, 27 de juny del 2004

CATix

Avui de bon matí me n'he anat, renquejant encara, cap al quiosc a comprar-me l'Avui amb el famós CATix.

Així que he arribat a casa l'he posat al portàtil i s'ha penjat a mig camí, just enmig del programet d'arrencada. He tornat a reinicialitzar i tornem-hi, se m'ha tornat a penjar una mica abans que la primera vegada. He hagut de treure el cd amb un clip (no responia a res) i apagar l'ordinador per la cara.

Després d'això qualsevol persona en els seus cabals hagués practicat llançament de disc amb el CATix, raó per la qual ho he tornat a provar amb el meu vell ordinador Pentium III a 800. I ha funcionat a la primera. Ha arrencat fins al final i he pogut veure el famós escriptori KDE 3.2: molt bonic.

He fet un repàs al programari i destacaria Quanta Plus. Ja vaig parlar de Quanta com a interficie per editar DocBook XML. Però ara està millorada, amb més dtd's per a Docbook, html i CSS (que he de provar). Total, que supera amb escrix la versió que tinc al Mandrake. He de mirar d'actualitzar-la (Si m'hagués servit per alguna cosa el curs d'Xtec ara sabria com fer-ho!)

La pega: l'eterna maledicció amb els mòdems. He pensat en comprar-me un mòdem USB i veure què passa. Només em falta la pasta.