dimarts, 8 de juny del 2004

Programari

Avui 2 temes de programari.

El primer de programari lliure perquè he començat a treballar les fòrmules matemàtiques amb LaTeX i ha resultat prou bé. Si en voleu veure un exemple feu clic aquí.

L'altre de programari amb llicència, el vell Flash 5. No sé per quina versió deuen anar, però jo prou feina tinc amb aquesta. Vaig fer-ne un curs a Xtec ara fa un parell d'anys i des d'aleshores no l'havia tocat. És prou potent i fa una pila de coses, però amb el tractament d'imatges penso que hi he de dedicar massa hores per a un resultat molt petit.

És el que m'ha passat avui, que per a fer una animació de 23 segons m'hi he passat tot el matí. Cal dir en el seu descàrrec que no me'n recordava de cap detall, només de les idees generals i he hagut d'anar consultant els apunts a cada moment. Però un cop ho he tingut clar he anat bastant de pressa i me n'he sortit com jo volia. Un 10 ;-)