dimarts, 30 de desembre del 2003

Qui deia que Linux no donava problemes?
Com que vaig formatar el disc dur em vaig carregar el Lilo, així que aprofitant l'avinentesa he volgut ampliar la partició Linux i reinstal·lar el Mandrake. Tot el matí.

Primer cap problema, em torno a instal·lar em Mandrake i tot ha funcionat bé. Però m'he posat a instal·lar programari, en concret el Mozilla i després el DocBook, i aquí ha petat. No sé què deu haver passat però quan he sortit de l'instal·lador havien desaparegut la meitat de programes de la barra KDE, només hi quedaven coses inconexes. He sortit, he tornat a entrar però seguia igual. No podia anar ni al meu directori ni al disc dur ni res, i això que acabava de configurar-me un parell de punts al Konqueror.

Solució: tornem-hi que no ha estat res. Torna a formatar la partició i reinstal·la el Mandrake. Només he comprovat que funcionés i n'he sortit. A partir d'ara vigilaré molt més, especialment després d'instal·lar programari.