dilluns, 29 de desembre del 2003

Una pila de novetats:

1.- vaig reinstal·lar-me el Windows però no hi havia manera. Si abans només era l'IE que no connectava a Internet, després de la reinstal·lació, ni el Navegador ni el Feedreader, ni res. Solució: desar tots els Meus documents en un parell de cds i arrencar l'ordinador des del disquet i format c:.
Tant de bo ho hagués fet abans. Ara tot funciona molt més bé i molt més ràpid. Així que vaig acabar d'instal·lar-me el programari bàsic vaig fer una defragmentació: I estava molt fragmentat!! Quin fàstic de windows, tenia el disc net i ja l'estava emporcant. Ara, però, tot rutlla bé i amb les darreres actualitzacions disponibles (Adobe Acrobat 5.0, Winzip 8, Office XP, etc).

2.- Com que enguany m'he portat tan bé el tió em va cagar un PDA, Un Clié de Sony amb 32 Mb de RAM i software de sincronització amb el PC. I va la mar de bé.
Així que aquests dies he tingut més feina. A part de posar en ordre l'ordinador he hagut d'aprendre a fer anar el PDA. Que no és que sigui difícil, però si no en tens ni idea fins que no hi entres costa una mica. Però ja li tinc el peu al coll.
El que més m'al·lucina és la introducció de text. Hi ha un programet de reconeixement de caràcters que transforma l'escriptura manuscrita a text digitalitzat. I ho fa d'allò més bé. Encara recordo a 5è de carrera que feia una assignatura optativa d'Estadística i en Quadras ens parlava dels programes de reconeixement de caràcters i la dificultat que tenien.
I ara hi cap en un ordinador de la mida d'una llibreteta!!