dimecres, 24 de desembre del 2003

Cada dia em va pitjor el Windows. Si per ara era l'IE que no es connecta (sort ne tinc del Navegador 7) ahir fallava el gravador de cd's. Suposo que el disc dur necessita una bona defragmentació, però quan li passo el programa es penja (que estrany, oi? Windows penjat?). M'he descarregat un defragmentador de la xarxa però abans de passar-lo vull fer una còpia de seguretat dels Meus documents i de moltes cosetes que tinc (el diccionari català o el Course builder de Dreamweaver, p.ex). Tot i que em sembla que acabaré formatant el disc i tornant a començar.

Sort de'n Linux!. Avui per gravar un CD, com que sota Windows no podia, me n'he anat a Linux. Hi ha un programet que grava cd's, l'he provat i ha funcionat perfectament. La única pega és que deia que la velocitat d'escriptura era "x8" quan els cd's n'accepten de superiors. Però és igual, la qüestió és que ha funcionat (amb una intefície molt senzilla i clara) encara que hagi trigat més.