diumenge, 26 d’octubre del 2008

MoodleMoot 2008: s'ha acabat

Acabo de fer un document amb apunts de coses que m'han apassat aquesta MoodleMoot 2008 que es va acabar ahir a migdia. Com sempre són anotacions ben personals de com he vist aquest esdeveniment que tant esperava, del que tant esperava i de com de pressa se m'ha passat. Si feu clic aquí el podreu llegir en català,

Actualització 28.20,08: Amb l'empenta de Pedro Villlarubia ja el tinc traduït al castellà: haced clic aquí para ver los apuntes de la Moot en castellano.


També es poden llegir totes les presentacions i pòsters a la web de la Moodlemoot. A destacar les que he ajudat a fer. En primer lloc la presentació El sistema Moodle, on s'explica com muntar una campus virtual a base de programes de codi lliure i al voltant de Moodle. I el pòster Mahara i Moodle: un primer contacto on s'explica una primera prova de l'ús de l'ePortfoli.

A partir de la setmana vinent es podran veure els vídeos de les presentacions que s'emetien en directe. Però ara mateix ja es poden veure fotos de la Moot a Flicr.

M'ho he passat molt bé.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Buenas Joan.

No sabes el juego que ha dado la camiseta. Lo pasé muy bien con todos vosotros. Espero que nos veamos pronto online y en Madrid el año que viene.

Un abrazo!

Marc ha dit...

Y eso que no has visto los comentarios en la que tienes colgada en flcker... :-P

Un abrazo,

m.

Ludo ha dit...

Per alusions, si que em preparo i molt les presentacions, el resultat final d'improvització en un 50 és premeditat per poder donar un bon ritme a la xerrada. Gracies per la teva observació, és molt afalagadora Joan.

admin ha dit...

Marc: hi havia un músic de jazz que deia:"me'n vaig a assajar la improvització de demà"". Per poder imrpovitzar s'ha d'haver preparat molt.
Gràcies pel comentari!