dissabte, 27 d’octubre del 2007

Blogs a Xtec

La primera entrada d'aquest bloc és del 9 de gener del 2003. Abans, durant les vacances de nadal del 2002, ja vaig fer alguna que altra prova, però finalment vaig decidir-me per allotjar el blog personal a Blogger i que me'l guardés a la pàgina estàtica d'xtec. M'aprofitava d'un servei que encara ara trobo genial: utilitzar la maquinària de Blogger, però tenir els arxius i el blog "a casa".

Ahir, 5 anys més tard, es va presentar oficialment Xtec Blocs, un servidor de blogs que Xtec ofereix a centres, professorat i estudiants perquè hi allotgin els seus blogs.

La pregunta ara és: val la pena traslladar aquest blog a Xtec? La resposta és clara i contundent: NO. No canviaré de lloc aquest blog perquè
  • em mereix més confiança tècnica blogger que els servidors d'Xtec que, per poc que poden, et deixen el cap de setmana fora d'òrbita.
  • durant aquests 5 anys blogger m'ha anat oferint contínuament millores: RSS, comentaris, tags, trackback, etc. No estic gens segur que el ritme d'actualitzacions sigui el mateix a Xtec.
  • blogger va de la mà de Google. Accedeixo al meu compte de Google i tinc correu, espai web, lector d'RSS, documents (de text, fulls de càlcul, presentacions) en línia, favorits i un llarg etcètera que no ens acabaríem. Ja sé que és confiar en el Gran germà que tot ho pot saber, però mireu, és un germà gran que a mi em dóna confiança.
  • sembla ser que, a més de tu, hi ha algun altre lector /a ;-) Ara no vull canviar l'adreça d'aquest blog que, amb el temps, ha acabat reben tantes visites i comentaris.
  • i darrera raó: perquè Xtec ha fet tard, 5 anys tard. I em fa ràbia.
Així que no canvio, segueixo aquí.