diumenge, 29 d’abril del 2007

Acabar boig amb Mahara? Nooo.

Tanco el tema Mahara després de dedicar-hi una bona pila d'hores.

Explicava que havia d'instal·ar una extensió de PHP per poder-lo engegar, però com que els meus coneixements sobre php són més aviat inexistents vaig optar per fer una cerca a Google i veure què més hi havia en el terreny AMP (Apache+MySQL+PHP). Vaig trobar l'incombustible Easyphp, que sembla està una mica estancat, i WAMP5. L'avantatge d'aquest darrer és que està força actualitzat i ofereix el PHP 5.2. El vaig instal·lar i va força bé. A més no cal tocar res del php.ini si no es vol perquè permet fer-ho des d'un panell de control molt senzill d'utilitzar.

Bé, ja estava tot a punt. Per una banda el servidor en marxa i, per altra, la configuració correcte de Mahara. Només s'havia d'anar al navegador i obrir l'adreça http://localhost/mahara.

Però res, troba un problema en la creació de les taules i d'allà no passa. He consultat amb els entesos en BD i no li veuen sortida. Podria plantejar un dubte als fòrums del projecte, però com que tampoc veig que ho hagi de fer servir massa, prou, plego, em dedico a una altra cosa.

Què n'he tret? Un servidor AMP molt potent, actualitzat i versàtil que em permetrà posar en marxa Moodles experimentals i, espero molt aviat, Elgg.