dimecres, 21 de febrer del 2007

Viatge al passat

Avui m'han tornat l'ordinador del taller. Està en garantia i només en dos anys se li havia cremat la placa base. El vaig dur a arreglar abans de les vacances de nadal i sort que em van deixar un portàtil, perquè si no, no sé com me n'hauria sortit.

Tot i això no és el mateix treballar amb la teva màquina, on tens totes les contrasenyes i fitxers, que en una que no és teva i on no pots instal·lar segons què massa experimental. Tot i això, i si heu anat seguint aquesta bitàcola, haureu vist com me n'he sortit amb les aplicacions que he trobat a la web.

Ara que torno a posar en marxa l'ordinador em van apareixent missatges d'actualització. "Només" han estat dos mesos, però de moment ja he hagut d'actualitzar el Mozilla Firefox, un tema i dues extensions que hi tinc: un lector d'RSS i un Gspace (símil de disc dur a Gmail). Ara l'acabo d'engegar i ja m'ha sortit una actualització del visor de Flash. I ja tinc preparat l'OpenOffice 2.1 traduït al català.

Em queda pendent l'actualització de MiKTeX de la versió 1.4 a la 1.5 i dels paquets corresponents. A més, tinc el ConTeXt que ara em vull instal·lar en aquesta màquina i que m'agradaria que funcionés al 100%.

Resumint: engegar una màquina congelada de fa dos mesos és un viatge al passat. Sembla estrany com canvia tot en aquest temps tan curt.