dijous, 30 de març del 2006

Miracles

Avui, miraculosament o estranyament, he vist que el vell i estimat Spellbound torna a funcionar. I no soc pas conscient que m'hagi demanat per actualitzar-se. Si recordeu, a cada nova actualització del Firefox em deixa de funcionar l'Spellbound perquè diu que a la nova versió no corre, i jo, com a bon desmemoriat que soc actualitzo el navegador així que veig novetats sense recordar-me del meu estimat corrector.

Perquè sense Spellbound sóc una ànima en pena, un desastre tipogràfic que només comet errors i faltes, no tant d'ortografia (que alguna cau) com de tipografia, perquè el cap em va més lleuger que els dits.

Però avui, tot copiant una adreça des del menú contextual del botó dret del ratolí, he tornat a veure la icona de l'Spellbound, l'he provada i funcionava: estic salvat!
Gràcies
desconegut amic programador de l'Spellbound. Que Santa Llúcia (o digues-li energia) ert conservi les ganes d'actualitzar!