dijous, 21 d’abril del 2005

Tanta feina per no res

Si comparo la meva darrera activitat bloguera amb la de fa un cert temps observo un parell de trets:
  1. escric menys sovint
  2. tinc menys coses a dir
Les raons? La feina, que no me l'acabo i m'absorbeix totes les energies com si d'un forat negre es tractés. I contra més m'hi dedico menys en trec. Quasi bé no em queda temps ni energia per a fer provatures, per a estudiar coses noves, o no tan noves, i veure com van i les possibilitats que tenen. Res. Tot es queda en molta feina i poca diversió.

He de trencar aquesta espiral que no em du enlloc i retrobar l'esperit lliure que m'animava. Vull començar una mena d'orientacions per aprendre LaTeX a cataLàTeX a veure si m'animo i em retrobo amb vells companys i amants del programari lliure que sembla que només hagi de ser Mozilla o OpenOffice. I què hi ha de LaTeX? Jo el faig servir i mai no n'he pagat un duro a ningú. I mira que hi ha coses, des de programari a documentació en línia.

M'hi he de posar.